Skolveckan är över för denna gång!

Hej hej!

Trött är jag idag, och inte så lite.. jag känner mig helt döende! kanske för att jag sovit i snitt alldeles för få timmar hela veckan, mellan 3-4 timmar per natt sen söndags.. de e inte okej! Lär sova gott ikväll hoppas jag!!

Grattis FBK till guldet, de var ni värda.. kändes bra att SAIK åkte på så rejält stryk oxå;)

Min häst var inte rolig ikväll. hon som skött sig så bra, de barkade för henne, så jag fick hoppa av o longera.. dock såg hon fräsch ut så de e ju positivt!=) Imorn lär hon kanske vara lite lugnare, men jag tror jag kör några skopor lugnande efter Paris, så slipper man sitta på en bockmaskin!

Hotellrummet i Paris bokade jag idag med;) haha här har man inte bråttom direkt! Har sökt o kikat o verkligen funderat, man vill ju bo rätt centralt i förhållande till både louvren, eiffeltornet och notre dame! De e ju liksom centrum.. tyvärr är dessa hotell oxå liiiiite väl dyra för min plånbok. Känner inte för att betala 5000 per natt liksom! Nu har jag iaf hittat ett mysigt hotell dryga 2 km från louvren, och mindre än 3 km till Notre dame åt ena hållet och eiffeltornet åt andra! Perfekt med gångavstånd, får man se lite mer av stan samtidigt som man inte behöver gå ihjäl sig=) dessutom bara 1 km till närmaste tunnelbanestation som tar en ut till DisneyLand=)

Nä nu måste jag sova, annars komemr jag inte orka upp o rida före jag har tid hos frissan kl 11.00:)

/Emma

Kommentarer
Postat av: Sara

ååh vad kul med paris :) jag å sassa funderar på att åka dit till hösten :)perfekt med nån som varit där då som kan tipsa om allt vi borde se :) även om man vet det mesta redan nu :)

2011-04-16 @ 13:01:15
URL: http://saraah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0