Studiebesök med skolan!

ja idag började dagen TIDIGT! redan kl 07 på sunderbyns sjukhus för studiebesök på Nuklear, mammo och MR! Jätteintressant o gå runt och få veta lite mer om utrustningen av en sjukhusfysiker!=)
Har ju 2 kurser nu fram till sommaren, i den ena ska vi göra ett projektarbete, ska jobba med Linda och fördjupa oss i MR! Grymt intressant om jag får säga de själv.. helt SJUKT intressant!! jag förstår faktiskt inte alls hur det KAN fungera så=)
I den andra kursen ska jag vara med Lina, Linda och Josefine och göra nå journaler!
Känns verkligen jätteroligt, bra och intressanta kurser!

Idag efter studiebesöket då vi slutat shoppade jag lite smått på stan i väntan på att Nicklas skulle sluta! Blev bl senaste Harry Potter filmen som släpptes idag=) Lite smink och hårvårdsprodukter!

Nej nu ska jag hoppa i säng!
Upp 06 imon för sista innedagen i skolan!

På fredag blir det myskväll här hemma, likaså lördag då även Sara kommit hem och Söndag drar jag iväg till lite roligare äventyr än Norrbotten!

/Emma

Kollade vädret igår +22 grader på dagen hade de varit i Paris.. herregud, jag måste ju gräva fram lite svalare kläder o ta med mig=)
En annan sak jag ALDRIG reflekterat över är detta Eiffeltorn.. de e ju stort, de har man ju förstått men att det var 324m högt!! Allvarligt över 300m.. de e ju SINNESSJUKT! Jag kommer o dö på toppen av höjdskräck;) Vid bra väder kan man se över 7 mil!! Ååå vad häftigt alltså!!! (fast man kan inte "gå" hela vägen upp.. högsta punkten du kan vara på är på 280m, fast de räcker gott o väl för mig;)




Kommentarer
Postat av: karin

Så jäkla coooolt :D ja verkligen sjukt högt!!? ta en massa bilder!!

2011-04-14 @ 08:19:45
URL: http://tjofftjoff.blogg.se/
Postat av: Erika G

Vad spännande med studiebesök och projektarbete! :) Och vad fränt att få se eiffeltornet på plats! :D Visst är det någon restaurang högst upp också?

2011-04-14 @ 10:19:44
Postat av: karin

hehe ja det är verkligen ett beroendeframkallande spel :D och himla kul! särskilt när man har ljud på har jag upptäckt ;D haha. börjar bli lite bättre nu ;P

ja eiffeltornet alltså, sjukt fränt!!

Du vad står MR för?? :P jag är inte hemma på alla dina sjukhustermer, haha..

2011-04-15 @ 13:01:46
URL: http://tjofftjoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0