tji fick jag!!

Var ju så duktig o sprang igår.. okej inte allt för mkt, men var då färdig efteråt så! Fick inte allt för ont.. däremot kände jag ju själv hur stört orytmiskt jag springer.. jag måste se lite lätt handikappad ut för de som ser mig.. haha, men de kan jag väl bjuda på.. de e som att högerhalvan e "klumpig" så tja.. vet ej hur jag ska förklara men de går ju.. o fast de inte ser så snyggt ut så kan jag leva med de. Det ända som e jobbigt är att jag aldrig kommer kunna springa som för igen.. fast jag ska kämpa för o bli betydligt bättre än nu iaf!

Hur som haver drog nog denna joggingrunga igång ett helvete i kroppen. vaknade med feber, huvudvärk o en hejdundrades förkylning idag! Har bara legat i sängen (till 14!!!!!) och sen framför soffan... ska strax till stallet en snabb sväng o sen försöka sova tidigt! Som tur är brukar jag inte vara sjuk så länge om jag bara tar hand om mig.. så kanske e på benen imorn redan, eller iaf till fredag!

kul med nya sedlar till 2014-2015 nån gång.. Tycker verkligen det var TUR att vi slapp Zlatan och blev så glad över att Astriid Lindgren fick pryda 20:- sedeln! Kul med en 200 lapp oxå!!!=)

Nej nu ska jag lägga mig o vila 1 timme och sen upp o säga hej till hästarna!

/Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0