Det är inte var dag jag är här inte..

Nä, men de e ju bara för att jag har så mycket annat skoj för mig!

Sen sommarjobbet var över (kanske sista gången man jobbade på polarbröd) har jag mest slappat, hittat på en massa roliga saker o inte gjort speciellt mycket "nytta"=) Så får man oxå ha de ibland!

Kräftskivan var en av de bästa kvällarna på sommaren, precis som kvällen innan! Badtunna, kräftor, en cider, massor med underbara människor! Bättre kan de väl knappast bli=)
Ja bilder kommer kanske sen nån gång=)

Sthlm har jag hunnit med! Skönt med en minisemester från ons-fre, men hann då både med och shoppa loss på stockholms gator, köpa en bil, äta goda middagar och rusa runt som ett barn på julafton på Gröna Lund!
Ja det var trevliga dagar, fick mig som sagt en "ny" bil att pendla med.. älskar redan min lilla BUZZ!! (fast de stavas BZZ=)
Shopping ja.. en hel del nya underkläder, 4 underbara varma och snygga koftor till hösten och vinterns mörker, ett par skor, några prydnader (bla en UGGLA, jag tycker dom e så söta dom här uggleprydnaderna som finns nuförtiden=)
Gröna Lund var skoj, men har man vart i Orlando så är allt ändå så litet och inte alls så häftigt! Åkte iaf allt som var värt att åka, dvs Fritt fall, Fritt fall med tilt, Katapulten, Twister, och någon mer berg o dalbana. Även lustiga huset och spökhuset samt några mer "myskaruseller" som kärlekstunneln, kvasten och blå tåget!
Vägen hem gick längst E4an där Nicklas (den djäveln) lurade mig att köra i värsta området, dvs 70km/timmen o fartkameror varannan meter;) I sundsvall tog vi en välbehövlig paus på IKEA och inhandlade lite småprylar!
Helgen (denna sista helg) har bestått av middag ute och bio igår. Såg försvunnen, var.. BRA, men sämre än jag trodde ändå! den verkar mer spännande på trailern;)
Idag har jag sett TV, slappat, städat och förberett för morgonsdagens skola! Nu börjar jag ju T4!! och de e en maffig kurs och mycket praktik, så jag lär knappast vara kontaktbar så mycket=) Men de ska bli skoj med FULLSPÄCKAT schema eller vad sägs om följande:

Mån- skola till 16.00

Tis-  skola till 19.00

Ons- skola till 19.00

Tors - skola till 16.00

Fre- skola till 12.00, därefter hem, packa och åka upp till gälllivare.

Lör och sön jobb i gällivare heldagar

Mån-tor- praktik i gällivare, torsdagkväll hem

Fre-sön, hoppdomare i Älvsbyn på deras tävlingar (HELDAGAR minst sagt!!!!)

Sönkväll upp till gällivare

Mån-tors praktik i gällivare

Torskväll direkt från gällivare till Luleå på premiärmatch i HOCKEY

fre-sön (ledig) som det ser ut nu.. ja..

ja de kallar jag 100% varje dag i en tid framöver, men de ska bli skoj=) Måste bara försöka hinna med lite plugg oxå.. för fast vi har praktik har vi både arbeten och tenta att plugga till=)


nej nu ska jag hoppa i duschen och sen mot sängen!

/EMMA

Kommentarer
Postat av: Karin

Kräftskivan var riktigt rolig!! :D och vad kul med Stockholm! Hur är Fritt fall med tilt??

2011-08-29 @ 20:16:39
URL: http://tjofftjoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0