ET slutspel!

Ibland kan man fundera vad man får för typ av sjukdomar.. igårkväll/natt hade jag sån sinnesjuk feberfrossa, huvudvärk mer lik migrän och en mage som vändes ut o in (dock utan att spy, hade bara sånna obehagliga kväljningar för mig) och sen lyckas man somna 1 timme vid midnatt och efter de är jag.. frisk? Ja jag tvingad emig själv att ligga i sängen till 13.00 idag (hahaha) var livrädd för o stiga upp o känna denna känsla i kroppen, men nä.. jag har vart hur pigg som helst, kunnat äta och fixat på som vanligt.. Ja ibland förstår man inte vad som händer.. men jag e glad jag bara behövde vvara sjuk en dag.. det räcker! För förkylningarna som går fram o tillbaka orkar jag ej räkna in på "o vara sjuk listan" för känns som man e förkyld till o från jämt under vintertid!

Nej åter till nått roligare, Luleå spelare ju ET slutspel! SHIT vilken rolig grej, och sååå kul att vi vann kvartsfinalen! Imorn väntar semifinal mot Jokerit!!

Jag har tagit lite kort oxå.. ja med mobilen då, men jag lägger upp dom en annan dag, nu ska jag ta en lgn o skön lördagskväll och mysa med mina älskade små barn (Sigvald och Felicia) ja vi kallar Sigge för Sigvald för han ser ut som en bitter liten sigvald helt enkelt=)

MEN för att detta inte ska bli ett bildlöst inlägg (vilket jag ofta gör) så lägger jag in några bilder på världens vackraste pärla, min älskade häst som tog mig tillbaka till ridningen efter olyckan.. han kommer alltid vara speciell lilla Pelle!










Lillhjärtat mitt! Man får glädjas åt att pärlan åtminstone fick ett par fantastiska sista år i livet med mycket kärlek, om än han lämnades oss alldeles för tidigt!

//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0