Jag är en förvirrad tjej som säger hej!

hej hej!

Händer mycket just nu, jag är mest förvirrad och upp i det blå tror jag=) Praktiken är över för denna gång.. nästa sväng blir till gällivare v4-7 dvs 4 veckor=) Då blir det CT placeringen=)=)=) och efter det drar vi (ja som de ser ut just nu) till Florida.. slutet på v.8-början på v.11=) ja de e ju helt underbart detta!!

Men åter till min förvirring.. dee är nästan roligt.. har gjorde mycket knas på sistone men de finns vissa saker som ändå tar priset..
Förra veckan när jag skulle snabbdammsuga i vardagrummet tog jag våran sladdlösa dammsugare.. den e ju ändå rätt stor, ca 1 meter hög. Efter jag dammsugit färdigt ska jag ställa tillbaka den i städskåpet, men istället för att ställa den där kommer jag på mig själv med att stå o svära över att dammsugaren inte går in i KYLEN! haha, jag skrattade nästan så jag grät för mig själv när jag insåg vad fan jag höll på med!

Igår skulle jag platta till håret efter jag duschat.. satte i plattången och skulle ta mitt BED HEAD after party som värmeskydd.. tar en klick i handen och smörjer in i håret.. då inser jag att jag tagit en HUDLOTION för extra torr hy, hahaha vad säger man.. kan inte annat än o skratta!

För drygt en vecka sedan när jag skulle borsta tänderna (kvällen) kommer jag på mig själv med att stå o trycka ut handdessinfektionsmedel på tandborsten.. ja men ni hör ju..

FÖRVIRRAD, ja men nånting!! men Glad och Pigg och har lyckats plugga på bra=)
Ska dock bli skönt med jullov, tror jag behöver det!!

Har faktiskt varit duktig och pluggat idag.. har 2 rapporter kvar (och liiiite på en 3:e) så har skrivit nästan 5 sidor på en av rapporterna redan!! Känns bra! Ska ta itu med 2-3 punkter till imorn, med det tempot borde jag vara färdig med en av rapporterna på fredag=) Så fixar jag den andra och de lilla på den 3:e under nästa vecka= LEDIG JUL!! får ta tag i pluggandet runt 3 januari igen, men ska bli skönt om man kan få vara lite skolfri 23 december-3 januari! Det behöver man, och framförallt megaförvirrade Emma=)

Nej nu ska jag skriva julkort, fick mitt första idag av söta Karin och Steffen=)

Ha en underbar kväll!!

/Emma

Kommentarer
Postat av: Karin

Hahahahahaha jag döör litegrann!! Så himla rolig du är!! :D hahahaha!

2011-12-12 @ 21:10:22
URL: http://tjofftjoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0