jag blir så irriterad!

Jag är en mycket planerad människa.. okej jag VILL vara en mycket planerad människa. Tycker om att planera både för 5 år framåt och för morgondagen eller bara en timme framåt.. därför finns det ingenting som är så irriterande som när ens planer inte går att genomföra..
Vaknade idag med faber och huvudvärk som slår det mesta.. ar inte ens orkat se TV, då är det illa.. just nu känns de iiiite bättre, men lär ju dö igen när tabletterna går ur kroppen! Alvedon e bra, men de lurar en oxå att man e frisk. Fick faktiskt lära mig av vår överläkare till mentor att när man har feber ska du egentligen inte ta febernedsättande (såvida de inte blir hööög feber då) för det bästa är om kroppen själv får arbeta ur all "skit", för tar man tabletter blir det faktiskt inte så! Intressant va!!
Ja åter till det som är irriterande.. min plan för dagen var o skriva massor på en av rapporterna.. helt enkelt bli klar med en av dom idag.. nicklas jobbar och hade möten o skulle fixa saker så han skulle ju vara borta heldag verkligen! och så blir det såhär.. inte en rad har jag skrivit.. suck.

Jaja, bara inse att det inte går att planera så mkt, de blir ju ändå aldrig som man tänkt sig, eller hur??!!=)

//Emma

P.S Idag åker Sara och Henrik till Indien 2 veckor! Hopaps ni får en fantastisk resa (vilket ni såklart kommer att få!!!=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0