pengar är aldrig fel=)

igår fick jag in drygt 6000:- på kontot. från min skola!!! ja när vi gör praktik bort så får vi söka bidrag för bostad och bensin. det roliga var att jag trodde (för det står på blanketten EN resa tur och retur) så jag räknade med att få betalt för en resa till gällivare och en resa hem från gällivare på 7 veckor.. MEN det visade sig att jag har fått ersättning för SAMTLIGA 7 veckor tur och retur!! Tjihooo, inte tråkigt, och famförallt när det ändå kostar lite och åka dit upp;) så nu blev jag lite rikare, mkt gladare men fortfarande inte frisk!
Jaja.. nu ska jag städa upp här hemma innan Niklas kommer hem från Luleå, sen ska bilen besiktas, men jag är då inte så orolig.. lilla buzz e ju bara 4 år ju och varken tjorvat eller varit konstig så det går nog utmärkt!

/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0