1 februari!

herregud vad tiden springer iväg..  igår och idag har jag ridit lille elvis och gått med gullan! Känner att jag måste ta tag i mitt träningsliv lite så minst 45 minuter promenad per dag + trampa på maskinen + rida.. japp! Nu jävlar!

Ikväll har det varit kick off på AbNian med alla tjejor! Blev skönhetsbehandling från VEJM make up från Piteå och så supergod middag med semlor till efterätt och en massa planeranden! Supernice!!!!!=)

Igår beställde jag förövrigt nya gardiner till vardagsrummet och köket! Ja jag var så less på mina andra alternativ så julgardinerna är kvar! ha,ha,ha.. nästan så de e lite piiinsamt, men om en vecka e de förmodligen ändring på det! å andra sidan e de ju mest de "gamla" vanliga folket som kommer förbi och dom känner man ju så väl så då e jag inte så brydd;)

Har även bestämt oss för att fixa upp "gula rummet" som vi så fint kallar det! tänkte Nicklas supersyster som jobbar med o tapetsera o måla ska få göra om där inne så är tanken att de ska bli lite av ett kontor för Nicklas företag typ! dock ett snyggt kontor!  De e ju rätt stort så jag tänkte mig även en bäddsoffa (eller liknande) därinne + kanske TV:n från vardagsrummet så kan vi köpa en 48 dit istället.. våran tv känns nästan för liten för storleken på vardagrummet.. de e ju som nästan gigantiskt!=) Skulle gärna ta tag i vårt mysiga rum i källaren oxå men nä... de får bli en annan historia!

Ja just de.. har kanske glömt och säga att Nicklas köpt ännu en bil i Luleå Taxi. eller de e ju en buss=) så nu har han 2 bussar och 1 bil! och jag tror han redan e ute efter fler... jag tror han verkligen trivs i att ha lite o tänka på + lite pappersarbete.. han behöver hållas sysselsatt=)

Nu ska jag vänta in min käre sambo som lär vara på ingående här runt midnatt! sen  måste jag hinna med några timmars skönhetssömn och imorn blir det plugg inne i skolan = upp före tuppen!=)

/Emma


Kommentarer
Postat av: Anonym

SV: Haha, vilken koll jag har altså! Men ägaren heter Tanja i alla fall, vet inte vad hon heter i efternamn. Hon har köpt ponnyn åt sina två döttrar i alla fall och vill ha hjälp med henne då ena dottern har blivit lite rädd då hon gärna drar iväg lite i galoppen - men bara i ridhuset.



Heter Chopi Chiq och du har säkert sett hon då det varit dressyrtävlingar på ÄRF för nåt år sen :)

2011-02-02 @ 21:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0