den fördjupade anatomin..

.. fick tillbaka resultatet idag! trodde vår kära lärare skulle dröja ännu en vecka för han e inte känd för o vara snabb på o rätta men icke. och tja.. jag hade på nått sätt lyckats gode bra, fick för tusan VG! Tror jag hade endast runt 7 fel av totalt 80 så man kan inte annat än o vara sjukt nöjd!

Idag har jag annars lunchat med syster och sen såg vi sista piratfilmen=)
Johan har vart o fixat gullans små fötter så hon e fin när hon ska in på kliniken om ungefär en 2-3 veckor!
Sen har jag pluggat gode bra!

Nu är det bara ladda för nästa tenta som är nästa fredag!

Jag o Nicklas pratade om utlandet lite igår.. oj,oj.. vad jag vill bort lite=) tyvärr är ekonomin gode begränsad med studiebidrag o lån, så någon florida resa blir de inte.. finns inte en chans i världen o få ihop de pengarna! ska bara hitta en lucka oxå.. =) men, men.. jag får "sommarlov" 4 juni ca och om jag får jobb på polar brukar man ej börja före midsommar så där finns lite tid!
Vi får se.. har lite planer på var vi ska åka! Skulle iaf vara kul att se ett nytt land eller ett nytt ställe iaf=)


Såg film ikväll oxå, en komedi: Trubbel i Paradiset! STÖRTSKÖN komedi som fick en och dra på smilbandet mer eller mindre hela tiden=)




Nu ska jag sova!! Luleå o shoppa loss imorn!

/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0