denna helg!!

Hej hej!

Helgen går mot sitt slut.. eller tja, hela söndagen återstår men ändå=) helgen enligt mig är fredag o lördagkväll=)
I fredags hände det som INTE fick hända.. min bil bestämde sig för att gå i strejk.. nu e de inget allvarligt motorfel.. utan de e rätt säkra på att de är bensinpump? ja hur som helst lär den vara fixad imorn kanske! Jag hoppas då på de=)
Dessutom har halva stallet åkt till skåne, och annas son blivit sjuk så de e kul nästan jämt o fixa in o ut hästarna utan bil! Jaja.. lite kondition har väl inte skadat=) Men gå upp både morgon o kväll kändes grymt drygt så jag hoppas verkligen jag har en bil imornkväll! Annars så kan man ju se de positivt.. drygt 3 km (3.1 tror jag) enkel väg.. herregud de blir ju 12 km på en dag i såfall! =) Nästan ett halvt maraton!=)

Igår var min häst hur jobbig som helst o rida.. jag hoppas verkligen hon kan få gå i en större hage snart för de här går ju bara inte! energin bara sprutar ur kroppen på henne:)

i fredags (om vi återgår till fredagen) så var erika, tommy, sara, henke, malin, simon, andreas, jag o nicklas här hemma hos oss o hade de nice! Hyrde två skräckfilmer/thriller som ingen höll någon jättehög klass, men sen ska man inte se skräck med så många.. för de e ju alltid nån som surrar o de förstör liksom skräckstämningen lite=)
Vi såg iaf






Tror egentligen 2:an hade vart bättre om man sett den 2-3 pers för den bygger såååå mkt på att de måste vara tyst hela tiden! Men håller ju definitivt inte samma klass som 1:an! blev lite "för mkt" i denna film, men en mkt snygg sammanlänkning till första filmen ger ett stort + i kanten=)


Igår lördag så såg jag, malin, simon o nicklas 2 komedier.. 2 BRA filmer.. alla tjejer ni måste ju se denna rara film:



och så en helskön komedi rakt av med Adam Sandler i huvudrollen (bla)




Idag har jag bara hunnit vara o fixa frukost till hästarna.. ska se lite VM nu, och så slka Q duschas ikväll då de e ATG återbesök imorn!

/Emma

Sänder en tanke till de två personer som miste livet i en frontalkrock utanför Älvsbyn igår..

Kommentarer
Postat av: Erika

Paranormal activity 2 var långt ifrån bra, ettan var mkt bättre :/ sen tog de ju typ 1h innan de började hända nå -.-

2011-02-27 @ 11:30:58
Postat av: Simon

Ska vi nu vara ärliga så är ju INTE Letters to Juliet någon komedi fast nu vissa hävdar detta( IMDb tex)... Men tycker ändå att vi i överlag hade bra filmer i helgen.

2011-03-01 @ 19:42:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0