En låååång pluggdag!

Idag har jag pluggat så otroligt bra! Jag e nästan lite i chock över hur mycket jag pluggat denna dag! Började dagen kl 06 och åkte iväg till luleå där jag, Linda, Lina, Johanna och Josefin pluggade på till strax efter 14. tog 14.50 bussen hem, käkade lite middag, åkte till stallet och gick ut med gullan! Sen när jag kom hem satt jag mig ned o pluggade vidare. har suttit här över 2 timmar nu! Ja ibland e man duktig på att få nått gjort=)
Börjar dock bli lite trött i ögonen nu, så tror jag ska börja avrunda kvällen=)

Måste bara säga att om jag varit född runt 1970-75 då hade jag ÄLSKAT serien beverly Hills! Herrgud, började se den förra veckan då jag köpt första säsongen till supererbjudande. Har aldrig lockat mig förr, men guud.. jag önskar jag var med på den tiden då serien gick på tv.. tyvärr var jag bara 3 år 1990 när den började visas! Hur som helst.. har bara sett några avsnitt men den e ju superrar.. och hittills iaf INGA cliffhangers i slutet så man ska bli galen;) nu kan man se ett avsnitt och sen lämna och se nästa avsnitt 1 vecka senare i lugn och ro! =)


Ska kanske tillägga att jag tycker tp alla serier jag börjar se är bra! ha,ha.. det finns 2 serier jag inte klarar av.. VÄNNER och SATC! Inte mina typer för 5 öre.. men de e ju tur vi alla e olika!

/EMMA

Kommentarer
Postat av: Karin

Beverly Hills såg jag när jag var liten :D det har ju gått flera varv på tv..såå jäkla bra :D haha. How I met your mother måste du se!!

2011-02-03 @ 17:33:44
URL: http://tjofftjoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0