gick fint på kliniken idag!

Japp.. så nu ska vi börja trava på igen=) Ha,ha dom gav mig (ja min häst) en burk lugnande som jag ska ge INNAN ridtur då dom inte ansåg de lämpligt att hon bockade omkring;) kan faktiskt hålla med o tycka de e lite skönt, sist var hon ju helt baki flötet så!

Q fick oxå kolla tänderna, dom var mkt fina.. knappt nå vassa alls.. däremot en liiiten rest på vänster sida så vi drog ut den när vi likaså höll på=)

Ja just de.. fick ju veta att min hästs namn inte riktigt är vad jag sagt.. eller jo, men OTL är en förkortning så hennes hela namn är Quibbl Of The Lowlands Z! Hallå, de blev ju rätt snyggt om jag får säga de själv=)

Här har vi alltså ett dagsfärskt kort (taget av min iphone) på min lilla Q=)



/Emma

Kommentarer
Postat av: Karin

Så fiin!! :)

2011-03-01 @ 00:38:01
URL: http://tjofftjoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0