Grattis!!

Herregud, här är det över en vecka sedan jag uppdaterade sist!
Har nog inte hänt allt för mycket e jag rädd.. kylan som hela förra vecka höll ett järngrepp på hela norrbotten gjorde att man inte direkt var ute.. tror de var -35 i korsträsk som kallast.. runt -40 i älvsbyn som kallast.. usch..  tyvärr håller de ju fortfarande i sig (fast dagarna e ngt varmare) för tillfället -27 grader! skulle dock bara vara vid 15 på dagen imorn=) haha de e illa när man tycker 15 e varmt!

Nog om väder.. skrivit sjukdomläratentan i fredags.. kändes väl okej. Inte nått strålande resultat från min sida tror jag, men ska nog ha klarat G gränsen iaf=)

I helgen har brorsan varit hemma, så vi har ätit gomiddag hos mamma och sen på kvällen for jag till Erika o Tommy, spelade spel, surrade och hade de supermysigt!!

Söndagen gick helt och hålelt åt till repetitionskurs för hoppdomare.. så nu e man berättigad att vara domare ytterligare 2 år framöver=)

Ny kurs påböörjades idag! och vi har en hemtenta över internet och en inlämning.. ingen normal tenta alltså! FÖRSTA KURSEN UTAN DET!!! Skööönt, så nu slipper man sitta o nöta in en massa svar=) haha

Idag är det den 21 februari.. det betyder ju att Nicklas fyller år!!!! Har varit full rulle i huset hela kvällen så har hunnit trycka i mig både en o annan tårtbit o bulle=)
Bjuder på 2 bilder på världens mest underbara människa:





 
/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0