Helgen i det stora hela!!

Fredagkväll bestod av lite filmkväll hrä hemma! Stina, Malin, Simon, Erika och Tommy kom förbi! Såg en skräckfilm som jag glömt namnet på, hahaha! BRA Emma!
lördagkväll hyrde vi oxå film, jag Nicklas, Simon, Malin, Stina och Andreas! Såg en grymt bra rysare (mer mot thriller hållet) med bla one three hill skådisar med så de var mkt mkt bra! Avslutade kvällen med en härlig disneykomedi i förtrollad (simon ville inte erkänna att han tyckte den var asbra;)

Har vart hoppkurs på ÄRF i helgen så har suttit på läktaren typ 3 timmar både lördag o söndag o kikat=) Sen har jag haft stalljour oxå! Så skönt med bara 5 hästar.. de e faktiskt skillnad=) Tråkigt dock med denna kyla. ikväll när jag skulle ta in de små liven så stod samtliga vid grindarna och stampade.. förstår jag de.. fan -29 grader nu, de är inte roligt!

Pluggandet har blivit lite lidande i helgen.. måste verkligen ta tag i det nu mån-tors så de går bra på tentan på fredag! Shiit alltså, när man läst pararellkurser hela hösten känns en kurs på 7.5poäng o 4-5 veckor som om man knappt hinner ha föreläsning innan tentamen kommer!! Skönt att sista två kurserna i vår är tsm så man får läsa i 9 veckor=) myckket skönare om än de blir större (eller fler) tentor sen!

nej nu ska jag kolla vad Sigge och Hubbe gör.. vi e ju barnvakt ikväll åt lilla huttan=)

/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0