"Jag kände pressen på mig=)"

Karin ville ju sååå gärna att jag skulle fylla i denna (hahaha) så jag gör väl det då=)

♥ Hur länge har du bloggat?
december 2009 så 1 år och 3 månader drygt då...

♥ Hur många bloggar återvänder du till regelbundet?
Inte så många faktiskt.. runt 10-15, följer bara mina närmaste vänner inprincip.. skulle ta för mkt tid o kolla på en massa andra.. har jag däremot tråkigt så kan de hända att jag kikar runt lite mer=)

♥ Av de bloggar du läser, hur många är dagboksbloggar och hur många är ämnesbloggar?
Det är nog nästan uteslutande dagboksbloggar!

♥ Tycker folk som känner dig att du är dig själv i din blogg?
Ja de tror jag.. allvarligt jag skriver ju adlrig nått intressant, haha!

♥ Har du hittat en gräns för hur privat du vill vara i din blogg, eller tänjs den gränsen hela tiden?
Japp.. som jag skrev.. jag lämnar aldrig ut för privata saker, de får vänner o familj veta ändå..

♥ I vilken utsträckning bloggar du för att få bekräftelse?
haha här är det fattigt med kommentarer! så verkligen inte. jag skriver mest för mig själv, tycker de e kul o se tillbaka på tiden om nått år. precis som min lunarstormdagbok.. herregud jag kan sitta o läsa den bara för att de e sååå roligt att höra sina egna tankar/åsikter på den tiden!=)

♥ Har du träffat människor irl, efter att ha träffat dem via bloggen?
Jag har nog nääästan alla :)

♥ Tror du att det är skadligt för vissa personer att blogga?
Det är jag helt övertygad om!


♥ Hur ser bloggandets nackdelar ut för dig?
Många större bloggar får ju riktiga påhopp, men mitt syfte är inte att ha 10000 läsare så... 

♥ Tror du att du fortfarande bloggar om 2 år?
Grymt osäker.. lutar mer åt ett nej.. beror väl oxå på mkt hur livet ser ut om 2 år=)


Kommentarer
Postat av: emelie

jo kommer bli helt sjukt mysigt att ha hund alltså! :)

2011-02-24 @ 12:24:22
URL: http://emmeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0