Luleå idag!

Idag åkte jag, syrran, mamma och Elias till luleå o shoppade lite smått! Köpte egentligen mest the på theshoppen! ha,ha för 250 kr=) men då älskar jag ju o dricka the oxå=) Sen blev de lite smått till skolan, skurmedel o sånt tråkigt + en film (hitta Nemo, hihi) och ett träningsprogram med Wii!!

Plugget har gått trögt idag.. när jag kom hem från luleå satte jag o nicklas igång en film.. o sen somnade vi både 2 minuter senare i soffan.. BRA emma, mkt BRA! suck.. så jag kommer ju med andra ord aldrig lyckas somna före 01.. i värsta fall 03.. jag får INTE sova middag när jag har kommit in i en sånhär bra dygnsrytm!! jaja.. inget göra åt!!

Kallt e de oxå.. eller kallare iaf! gillar inte när de e kallare än -15!

Hm.. en kopp the, beverly hills och en kvällsmacka nu då!

/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0