Några dagar!

Några dagar har gått sen sist!
Jag fick ju tillbaka 2 av de 3 sista tentorna i slutet av förra veckan.. o jag fick VG på farmakologin och spikade läkemedelsberäkningen! Guud så skönt.. nu inväntar jag "bara" resultatet från fördjupade anatomin!!

Just nu har vi ju sjukdomlära.. LÄTT de mest intressanta! herregud jag kan sitta o läsa i böckerna bara för att liksom! De är så intressant o veta vad som orsakar det ena och de andra.. sånt som nervsjukdomar, cancer, och dyl! Mycket plugg blir de men som sagt, just nu e de otorligt intressant! Nästa vecka (när de e tentavecka) kommer jag inte tycka de e lika kul, haha!

I lördags var jag och mamma och såg musikalen Snövit i Luleå.. inte "barnversionen" utan versionen av bröderna grimm! GRYMT BRA och jätteduktiga på att sjunga! Jag bara älskar musikaler.. mycket trevligare än vanlig teater!!

På kvällen så hyrde jag och Malin o Simon film.. och eftersom vi inte sett denna sjuka skräckfilm så var vi ju tvunga.. Herregud.. jag trodde fan inte jag skulle våga sova sen (då nicklas jobbade natt) men Simon o Malin var kvar till 02.30 så jag var gode trött (men sov med taklampan tänd.. ha,ha,ha! Tycker inte om sånna psykiska skräckfilmer.. men tja.. den hade ju de en riktigt rysare ska innehålla, förmåga att SKRÄMMA en så man nästan mår lite dåligt efteråt! Ska bli kul o se tvåan men de tar jag gärna när Nicklas inte jobbar natt;)
Ha,ha.. filmen har nog de flesta hunnit räkna ut var: Paranormal activity!!


Nej nu väntar sängen!!

/Emma

Kommentarer
Postat av: Karin

Åååhh SHIT. den där filmen mådde jag så dåligt av efteråt!! blir himla nojig sen :D fifasen så läskig, precis sånt där jag tycker är så obehagligt..!

2011-02-08 @ 20:59:36
URL: http://tjofftjoff.blogg.se/
Postat av: Erika

Vad härligt att det gick så bra på tentorna!! :D usch den där filmen har jag inte sett ännu, vet inte om jag törs.. :P

2011-02-08 @ 22:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0