skolan!

Är över för denna gång!
Har haft båda grymma föreläsningar och hela urkassa.. haha den sista idag tog nog priset som den värsta=) jag smet tsm med alla som skulle med flyget så jag slapp sitta kvar hela tiden.. haha, tror ta mig fan nästan alla drog då! herregud.. jaja.. ibland är inte föreläsningarna ett dugg intressanta!
Igår hade vi iaf den absolut roligaste föreläsningen någonsin! Ja under alla mina år i skolan har jag aldrig haft en föreläsning där man skrattat och haft så sjukt kul! Det var Dan Svärd som var teaterdirektör som kom och förläste om kroppspråk och den sociala vardagen!
Helt sjukt (både intressant, men framförallt så skrattade man ungefär 50% av hela föreläsningen!!) det mest störda är att vi "Lyssnar mer på flygvärdinnorna än på våra nära och kära.." de e bevisat! hahaha.. å andra sidan de stämmer nog..;)
Idag har vi fått spela teater i klassen vilket också ledde till en hel del skratt! åå jag tänker tillbaka så mkt på teatertiden när man gör sånt!

Annars har inte så mkt hänt.. de e fortfarande åt helvete för kallt! SUCK!

Bjuder på ett riktigt härligt kort på en teatertid för fleeera år sen! Fatta hur många år sen de är nu!!


Herreguuuud hur man såg ut.. både i frisyr och kanske framförallt klädvalet=) fast när de e teater ska man väl ändå bjuda på sig själv;)

Lilla Q ville oxå få vara med på kort.. dessa har jag faktiskt aldrig ens lagt upp på bloggen trots att de är tagna i maj av Erika Grönlund=) hade helt glömt bort dom.. så nu får ni fräscha kort på Q som ändå är gamla=)
de e som synd att jag bara har kort på små hinder med henne.. nog för att jag inte hoppat så många stora språng men alla kort jag nästan har med hinder är just dessa gymnastik/lydnasövningar!






Härlig galopp! Nu blev jag mkt galoppsugen på lilla Q=) hon ser så mysig, mjuk och härlig ut på denna bild=) haha, kanske för att hon e de oxå:)


Nej nu får de vara nog för idag!
Imorn tänkte jag försöka trotsa vädret o traska ut med Q!!! gärna minst 60 minuter.. mitt på dagen kan man ju hoppas temperatur ligger på ENDAST -15;)

/Emma

Kommentarer
Postat av: Erika

jag har också sett en föreläsning med Dan Svärd, sjukt roligt!! haha :)

2011-02-23 @ 22:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0