det där med året..

.. som gått. herregud hur ska jag ha tid att sammanfatta de.. de får bli en annan dag!
Just nu känns de som om mina kursböcker ligger framme hela tiden.. skriver ju en tenta på måndag och tre på fredag så de e mkt hårdplugg just nu! Helt ärligt så känns de ganska bra inför måndagen! på nått sätt är de ganska "bra" tentor tror jag.. bara för de kommer jag och kugga, men nä.. de känns helt okej redan nu!

Idag efter jag vart på universitetet och tentapluggat med några kompisar åkte jag förbi barnens hus för o köpa Harry Potter Cluedo, men NÄ.. de fanns ju inte (som vanligt) så jag tröstshoppade ett till disneypuzzel (1000 bitars) nu har jag 3 disney, hehehe! och så blev det två filmer, Alice i Underlandet och Aristocats! Min Disneysamling går sakta men säkert vidare.. tror jag äger 7 disneyklassiker på DVD=) Nästa att inhandla måste bli pocahontas eller Lejonkungen (fast den har inte ens släppts ännu)

Lets Dance har börjat om.. jag diggar som programmet men har aldrig fölht de slaviskt.. MEN de ska de fan bli ändring på! De e så mysigt juh! Min stora favorit måste ändå vara Figge.. störtskön.. ja och sen Anders Bagge (men vem kan INTE gilla honom) måste även medge att andreas weise var rätt rolig ikväll iaf, och Frank gör mig imponerad bara av sin gigantiska kropp;)
Annars så tyckte jag de var bra folk detta år! jag känner nästan redan nu: Vem ska tvingas åka ut??=)

Nej jag ska ta och plugga lite injektionsteknik och syrgasbehandling innan kvällen e till ända.. imorn bittit e de upp tidigt på stalljour! Tänkte mig oxå upp på Q igen om bara vädret SNÄLLA kan bli lite roligare.. känner att min häst e nog upp i varv utan en massa yrande snö runt oss;)

/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0