En lista!

Sådärja.. denna gjorde jag förra året så då gör jag den igen=) Jag tycker den e rätt rolig att läsa sjäälv så tycker fler borde göra denna lista=)
2010

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja, fast de gör man väl nästan jämt? 
2. Höll du några av dina nyårslöften? Mitt nyårslöfte var att ha roligt och resa.. Roligt har jag def haft, tyvärr bara en resa men den var faktiskt riktigt bra! 
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Några ytligt bekanta, men ingen nära vän eller släkt.
4. Dog någon som stod dig nära? Nej!
5. Vilka länder besökte du? Grekland (Zakynthos) 
6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha 2011? Pengar kanske? Hahaha.. nej inte direkt faktiskt.
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? 22 januari då min häst anlände till Korsträsk!
8. Vad var din största framgång 2010? Framgång? Ja de måste varit att jag fixat skolan så otroligt bra detta år. Är riktigt stolt över mig själv!!
9. Största misstaget? Jag har inte gjort något stort misstag direkt! 
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Nej, förkylningar och en fot som ständigt strejkar men de e ju sånt som hör till!!=)
11. Bästa köpet? Quibbl!!! Jag bara älskar min häst sååå mkt!
12. Vad spenderade du mest pengar på? Min häst=) De e varken gratis att köpa in eller att hålla med mat och prylar=)
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Jag blir alltidglad när jag träffar min lilla systerson Elias!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? Oj.. några Lady Gaga låtar (Bad Romance och Alejandro)
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare såklart! Jag hoppas inte man ska bli ledsnare med åren, man ska njuta av livet!
16. Vad önskar du att du gjort mer? Tagit tillvara på tiden med pärlan. Hade jag vetat han skulle försvinna efter 2 månader hade jag BOTT i stallet den sommaren och njutit av varenda sekund på hästryggen!
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Ingenting!
18. Hur tillbringade du julen? Morgonen tillbringades i Nybyn med Nicklas familj och eftermiddagen i Älvsbyn med min familj! På så sätt ficck vi träffa alla och så slapp jag o Nicklas dela på oss:)
19. Blev du kär i år? Jag är väl alltid kär, annars skulle jag göra slut! Ett förhållande bygger på kärlek!
20. Favoritprogram på TV? Idol, Robinson, Fångarna på fortet och Ung & bortskämd!
21. Bästa boken du läste i år? Harlan Coben - Berätta inte för någon
22. Största musikaliska upptäckten? hahaha ingen!
23. Något du önskade dig och fick? Ja en hel massa =)
24. Något du önskade dig men inte fick? Nej, jag önskar mig inte så speciellt mkt!
25. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Pluggade i Luleå på dagen och sen kom släkt och vänner hit på kvällen!
26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? det som sker det sker och så var det tänkt från första början! Man får leva utifrån det!
27. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? Som alltid.. lite "inte sticka ut i mängden stilen" och på häststilen får jag säga en hel massa Kingsland=)
28. Vad fick dig att må bra? Nicklas, min familj, vänner, Sigge och sist men inte minst min underbara lilla Häst Q!=)
29. Vilken kändis var du mest sugen på? Hahaha.. Raffl e ju alltid snygg!
30. De bästa nya människorna du träffade? Alla underbara klasskompisar! Har träffat en massa goa vänner som man säkert kommer ha kontakt med även efter att skolåren är slut!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0