En mycket trevlig helg!

Oj, de e länge sedan som jag hade de såhär lugnt o skönt. har inte ens tänkt på (eller haft i bakhuvudet) en massa tentor, rapporter och dyl! I helgen har de varit endast lugnt skönt och trevligt!

Lördag så jobbade jag ju på förmiddagen och efter de åkte jag o Nicklas och grattade mamma som fyllde år! Blev smörgåstårta, vanliga tårta och fika=)
Sen var det hockeysoffan hos syrran, 2 poäng, bättre än inga iaf=) men hade gärna sett 3 pinnar!
På kvällen sen kom Malin, Simon och Sara så vi skulle åka ned och hyra film.. ha,ha vi var inte riktigt helt överens så de hela slutade med 3(!!) hyrfilmer på en och samma kväll! Var ändå klara med filmerna runt 02 på natten så de var ju inte så dåligt=)

först såg vi en rysare som var helt okej, en film lite i min smak vad gäller skräck/rysare!




Efter den så var vi ju tvungna att ta en härlig komedi för att spänningen skulle släppa:





och så avslutade vi med en thriller baserad på en sann historia:



3 BRA filmer helt enkelt! Kom i säng efter 03 och tog mig en sjuuukt lång sovmorgon! Sen har jag sett skidskytte, lagt Disney pussel och varit ute och gått med Q idag! En skön och lugn söndag som nog ska avslutas med lite TV och pusselläggande! Finns de nått så rogivande som att lyssna på RIXfm och lägga pussel samtidigt??!! Skulle inte tro de!

Har dessutom startat min "hetsbantning" idag och så fram till torsdag! Ja nu lät de där aningens överdrivet kanske.. men ska helt enkelt rensa tarmsystemet från en massa skit kort och gott! Men på torsdag återgår jag till normalmat igen minus godis och fika då! Sockerberoendet e nog de allra värsta och farligaste=)



/Emma









Kommentarer
Postat av: Karin

Ja Stepfather var riktigt bra :) sjukt spännande! Mirrors har jag också sett, helt okej tyckte jag med :) Duktigt av er att se 3 filmer på rad :D

2011-01-17 @ 01:11:27
URL: http://tjofftjoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0