Ett Wii rikare=)

Hej hej!

Idag har dagen mest bestått av rännanden och pluggande=) Steg upp i mkt måttlig tid för o vara mig (08.20) och pluggade lite direkt innan jag åkte till stallet. Gick ut och gick i det otroligt sköna och härliga vädret!
Sen när jag kom hem fick jag lov o köra in en bil till luleå då taxibussen skulle foileras (stavning??=) Som tack för att jag e så snäll fick jag mig ett Wii!!!! Jag måste bara ha världens mest underbara sambo!! 
Sanningen ska väl erkännas att jag tror Nicklas själv ville ha ett men jag är gladare än gladast då jag formligen älskar Wii och SuperMario=) så nu kan man spela med mig här hemma=) Tänkte faktiskt skaffa mig kanske 3 doser eller 4.. har 2 nu, mkt roligare om man är många som kan spela!!


Annars har jag faktiskt installerat min söta Iphone4 nu! Hur nöjd som helst om än den var krångligt i början. Okej, jag fattar inte så mkt nu heller, men den fungerar o ringa med, skicka sms, och så kan man göra så mkt skoj!=) som en liten komplett minidator med ring och sms funktion! Den lilla vännen fick sig iaf ett snyggt rosa skal idag + en liten väska så den inte ska bli så repig så fort! och tja.. jag och stall och telefoner.. hahaha=)

Sen gick vi ut och käkade innan Nicklas började om och jobba 16. Då tog jag bussen hem och hade tur att syrran hämtade upp mig! Har sett hockey o pluggat ikväll. Bara läkemedelsberäkning! Usch vad jag gruvar inför tentan! Jag hoppas de kommer lätta och BRA frågor.. herregud!

Gjorde ju förövrigt 1 av dessa 4 tentor i måndags vilket gick hur bra som helst! är faktiskt (ja jag törs säga det) säker på att jag klarade den, rätt säker på VG till och med=) dock ska det tilläggas att detta var just den LÄTTA tentan.. de 3 på fredag e mardröm 1, 2 och 3!


nej nu ska jag plugga vidare och invänta att Nicklas slutar jobba!

CIAO

/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0