Lördagen gick i sportens tecken!

Började lördagen med att stiga upp av mig själv kl 07.30! Jag e så nöjd jag kommit in i en normal rytm.. sover vid 01 och stiger upp vid 07-08! PERFEKT!!!!
Åkte ned på byn o hämtade upp simon o sara och så drog vi och åkte slalom i kåbdalis! Superhärligt om än jag är en ren katastrof! Ha,ha.. rätt roligt kan man nog ha åt mig när jag kanar nedför backen med en fransman i hälarna;)
Nej herregud.. kul var det och god mat! Åt viltburgare, mm säger jag bara!
Kul med ny lift o fler möjligheter var man ska åka.. men nu har jag ju gjort mitt åk för iår så de blir väl o åka nästa säsong! de e ju ingen som vill åka med mig då jag e så dålig så då får man passa på när sara e upp;) Okej.. jag tycker helt ärligt jag var helt okej en stund igår.. för att ha åkt totalt 7 ggr ska jag inte klaga. jag kan svänga, stanna och åker även i de brantaste backarna ,hahaha!=)

Nog om de.. slalomen var som sagt toppen o när vi kom hem var det bara bänka sig hos syster för o se hockey. Vi spelade bra men kan ju fan inte göra mål!!!! så tyvärr en förlust o en skada på lille tuffe komarek som verkligen visat lite skönspel sista matcherna! Tråkigt, men så är det!

Avslutade kvällen med Malin och Simon. Vi spelade Disneymonopol och de var de sötaste och roligaste monopolet någonsin! Sen var det ju extrakul för att jag vann, ha,ha=)

/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0