Måndagen går i slapparens tecken!

Hej!

Då var måndag snart över! Har njutit av de underbara vädret på endast -8 som kallast! red ut vid lunchtid tsm med Sara, hon tog Buddan och jag lille Elvis! Sen följde hon med mig och gick när jag red Q första gången i "skogen" efter ulriksdalsvägen ca 20 minuter bara=) Skönt o börja rida lite mer! Nu jävlar säger jag bara! Taggad o sätta igång min stackars kropp som verkligen behöver tränas!!

Efter stallet har jag inte gjort många knop, städat lite här hemma, lagt färdigt mitt pussel och sett idrottsgalan! Så otroligt roligt att Mats Öhman vann Sportspegelns pris! Han e verkligen så värd de, gör det omöjliga möjligt!!

Imorn blir det nog att rida både Q och Elvis igen, sen tänkte jag och syster promenixa upp på byn om vädret tillåter och så kanske de blir lite film och Wii med henne senare. Kvällen kommer iaf bjuda på hockey men kände att jag blev lat så jag åker nog inte in och ser utan det får bli tvsoffan med syster istället! Låter som en dag med syrran (o såklart mosters prins Elias=)


Annars är de rätt mkt "bokat" i veckan, Kåbdalis och åka slalom ska försöka hinnas med, äventyrsbad i Piteå eller Boden, och så på fredag laddar vi för filmmaraton!!

/Emma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0