Onsdagen går i det kalla tecknet..

fy fan för denna vinter.. nu är de -24. Jag vill inte ha kyla mer, nu får de vara bra!!!!!
Har iaf gått ut o gått med min häst trots kylan i nästan 1 timme! riktigt skönt om man bara klär sig, men o rida e ju bara glömma då fötterna blir som isbitar!
Jaja, annars har denna dagen bestått av? Hm, film? slappande.. fixat lite i huset men nä.. de har vart lugnt o mest pga av vädret!

Imorn blir det stallet tidigt o tänkte trots vädret oavsett -25 o rida.. ska till boden o bada efteråt ändå så kan jag värma upp foten i varmvattensbubblisarna en stund=)
Hockey på kvällen och det bästa av allt: JAG SKA ÄTA MAT IGEN o inte dricka en massa knasigt.. =)

Nej nu ska jag slå på en film o sen blir de sängen!!!

/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0