plugga!

Idag har jag vart duktig med anatomin och pluggat på! ska plugga en stund till för jag råkade sova gode länge så dagen e ännu ung känns de som=) nej men 1 timme till lär jag lätt vara vaken!!!
Promenerat med min häst har jag oxå gjort.. red igår vilket gick bara bra! ska försöka ta mig ut i skogen nästa vecka!!

Suck sverige förlorade semin mot ryssarna.. på straffar! Vilket jävla lotteri på ren svenska!! Hur kan en JVM semi avgöras på ett sådant sätt?? IDIOTI!!!

Nej.. ta tag i pluggandet.. nästa vecka smäller det av med 4 (!!) tentor.. suck hur våra lärare tänker!;)

/Emma


Kommentarer
Postat av: pemmsan

det är en fotvollshuligan film, handlar om matt buckner (elijah wood) som bir utkastad från harvard 2 månader innan han går ut pga att hans rumkompis satte dit han för narkotikablablabla, då åker han till england och hälsar på sin syster och kommer i kontakt med MCU fotbollsfirma GSE, och genom dom lär han sig att leva på gränsen, slåss och framförallt om att allting handlar om sitt rykte, man ska vara värst.

och det är fan världens bästa film! :) och pete dunham är ju MUUUUUUUUUMS!! :)

2011-01-06 @ 16:56:37
URL: http://emmeee.blogg.se/
Postat av: pemmsan

oj, trodde jag sa det!! hahaha, "Green Street Hooligans" heter den :)

2011-01-07 @ 06:43:15
URL: http://emmeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0