Skolveckan är över för denna gång!

Nu är det bara en massa pluggande, uppgifter o dyl innan tentamen om prick 3 veckor! mastigt ämne men jätteintressant o veta mer o cancer, frakturer, hjärt o kärlsjukdomar, m.m.. de e ju ett ämne man helt ärligt vill lära sig o förstå mer! Varför de blir som de blir liksom!!!

Imorn blir det hockey med Simon, palt middag hos mamma o så ska jag vara med Q i fleeera timmar o mysa! Tänkte försöka ta mig ut o gå på långprommis med henne typ  1 timme eller nå=)
De e så synd om henne när hon blir så lidande då jag har inneveckor!!! tur de inte e så ofta vi har dessa sjukt långa dagar.. egentligen inte speciellt långa, mest jobbiga att sitta o trycka in allt i lilla hjärnan=)

Nej nu ska jag ta och njuta av en fredagkväll med tzatsiki, kanske åka ned till syster o hämta renkött som tommy köpt åt mig i veckan i a-jaur=)=)=) älskar torkat renkött verkligen!
Tror jag kanske hyr en film o ser när nicklas åker iväg o jobbar natt kl 23=) en riktigt sliskig emma film, hahaha!

Nej se färdigt handbollen då! Tycker sverige gjort de bra hittills o att förlora mot frankrike känns helt okej.. jaja än e inte matchen över men tror ju tyvärr inte de orkar vända!!!

/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0