Söndagen går i pluggets tecken!

Förbereder för fullt nästa kurs! Intressant värre men hur mycket som helst. Har ju innevecka så de e bara vara flitig så man e förberedd på veckan som kommer!
Middag hos mamma o pappa och så stallet idag!

Summan av denna vecka är bara helt underbar med massor av filmer, spelanden, ridning, hockey, slalom, m.m.! Såhär borde fler veckor se ut!

Till veckan e de skola som sagt 08-16.30 varje dag. innebär att jag stiger upp 05.45 och är hemma 18.00! Långa dagar o fritiden (mest stallet) blir ju lite lidande.. men, men.. de e ju bara dessa 5 veckor! Sen e de hemmaplugg i 3 veckor innan tentamen så känns som ett skönt upplägg!!!! Kommer jag hinna rida en massa oxå=)


Nu ska jag o sigge hänga upp en tvätt, göra en kopp the o förbereda natten=)

/Emma

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ni får höra av er i tid så jag hinner förvarna pappa att jag kommer hem :)

2011-01-23 @ 23:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0