tenta veckan e över!

Nu återstår det bara att se hur det gått!
Alla 3 tentor idag kändes ändå okej, men som med matten e man ju jätteosäker.. de kändes superbra och jag tyckte jag förstod o räknade helt som man skulle MEN.. just med matte kan man nog aldrig vara säker, så.. o dessutom måste man ha 90% rätt, så tja..! bara avvakta!
Farmakologin kändes okej och e han en lärare som inte kräver allt för djupa svar så ska jag nog ha klarat den!
Den fördjupade anatomin gick mkt bra bitvis och inte lika bra bitvis. det kommer frågor om operationer i hjärnan och bukoperation under revbensbågen som jag helt o hållet chansade på! ha,ha.. å andra sidan var det nått jag tror ingen riktigt hade koll på heller så, mer liten typ av "bonusfrågor" men annars helt okej där med, så nu e de bara avvakta och hoppas att man svarat som man lärt sig.. ibland kan de ju hända det blir helt fel så!=)

Julen e bortstädad.. nästan iaf! Gardinerna e kvar för jag vill köpa nya så tänkte dra in till luleå och fixa de i veckan när jag e "ledig". vi ska läsa lite och så i kirurgiboken som jag förövrigt beställde idag tillsammans med en disney film och lite annat smått från CDON=)

Förövrigt är vår nya kurs som startar på måndag Medicinsk vetenskap: Sjukdomslära! INTRESSANT på höööög nivå tycker jag! och så har vi min personliga favoritlärare Johan så de blir nog bra! Skönt oxå med en 5 veckors kurs och bara ETT ämne och EN tenta.. inte 4 ämnen samtdigt på 8 veckor!

Nej nu ska jag spela lite wii och njuta av ledigheten!=)


Imorn är dagen helt fullspäckad, jobbar på förmiddagen (i hästaffären) sen fyller mamma år så vi åker dit efter jag slutat och sen är det hockey och sen blir det film/spel/socialafton här hemma, skönt o tänka på annat än tentor=)


/Emma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0