Tisdagen går i ett bra tecken!

Började dagen rätt tidigt för o vara mig! Steg upp 07.30 och begav mig till stallet där hela stallet red ut tsm!!=) Jag hade lille Elvis men de var så trevligt så!! Sen gick jag ut med Q på promenad i ca 40 minuter!  riktigt skönt o så har man fått röra på sig lite idag oxå!!

Kom hem strax före lunch och efter en otroligt dålig lunch, dvs emmas bantningsvecka så drog jag till syrran och såg Pirates of the caribbean 2! Mkt bra får jag lov o säga! När den tog slut gick vi över till mamma på middag (ja inte jag då) och sen blev det hockey för hela slanten! Luleå vann i sudden mot HV vilket var mkt bra gjort.. låg under med 2-0 efter drygt 7 minuters spel, helt katastrof!! Så  jag e nöjd!

Fick även mitt Disney monopol idag!!! hur gulligt som helst! När jag spelar tänker jag vara PETER PAN och så ska jag köpa skönheten och odjurets slott, hahaha!


Nej nu ska jag gå och läsa en timme tror jag! Läser Mons Kallentofts bok Vårlik (som jag inte haft tid eller möjlighet att läsa förrän nu) och alla hans böcker e ju gudomliga!!!!



Är det bra väder (dvs inte -20 som just nu) blir det o rida imorn med, iaf elvis och är det bara runt -10 så får Q oxå ridas, annars får hon gå på promenad om de e kallare! Jag fryser så mycket av o sitta still på en häst o bara skritta;) De e nog illa fastän man både travar o galoppar! Tror min högerfot fortfarande e kall efter morgonens ridpass.. fast då var den ju inte normal heller;)

Sen.. tyvärr så måste jag ju plugga lite imorn. fick studiehandleningen igår och ska hinna läsa nått kapitel i kirurgiboken till måndag.. men, men.. de ska jag nog klara av=)

/Emma






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0