Torsdagen går i ett blött tecken!

Idag började dagen med att jag vaknade av mig själv 07.12 och steg upp! ha,ha, de e inte var dag jag vaknar runt 07 o är pigg! Åkte till stallet o red ut med Sus och Anna på sjön!! Hade lille Elvis! Sen promenerade jag med Q 45 minuter.. Är så less kylan nu.. dock går de lite nedåt.. hoppas på bättre väder imorn!

Vid lunch drog jag, malin, sara o simon till boden och badade på äventyrsbadet=) Kände att jag ska ta med mig Elias till Piteås äventyrsbad nån dag i vår! De skulle han nog tycka var skoj tror jag=)  de e ju lite bättre ordnat där för små barn faktiskt=)

Kvällen avslutades med en mycket god middag hos mamma och sen lite Wii spel och hockey hos syster som sltade i katastrof efter riktigt konstiga domarbeslut! Usch vad arg jag var.. jaja.. bara glömma!

Imorn blir det filmmaraton med mjukistema. dvs jeans är icke välkommet! nice,nice!
Får se om hästarna får vila eller om jag hinner rida, har lovar vara barnvakt åt Elias en stund oxå!
Jaja, nu väntar sängen så jag orkar upp tidigt som attan imorn!

/Emma

Kommentarer
Postat av: Karin

Ååh vad kul med bad :D fick du förresten mitt sms innan vi åkte tillbaka hit?? :)

2011-01-21 @ 08:26:15
URL: http://tjofftjoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0