En omöjlig ekvation..

Ja just nu finns det en omöjlig ekvation i mitt liv! Jag vill göra och hinna så mycket och har insett att jag inte kommer hinna allt.. Kan ingen stanna tiden, jag är inte ung längre! Okej, gammal e man ju inte men ändå.. just nu gnager de mesta omkring o gör mig stressad!
Jag vill plugga färdigt och skaffa mig ett jobb, samtidigt som jag skulle vilja hinna resa och se världen och samtidigt inte skaffa barn först vid 30-35.. JAHA och hur gick detta ihop? INTE ALLS...
suck, kan någon ge mig en sisådär 10 miljoner så jag i lugn och ro kan ta plugg och jobb åt sidan och resa NU, helst i ett helt år eller så:)
Förmodar de flesta känner igen sig i detta fast kanske med andra saker.. Vi har pratat mycket om detta på jobbet i veckan och vi alla kom nog fram till exakt samma slutsats: "Ta dagarna som dom kommer, planera inte för mycket!"
SÅ trots min stress över att mina 19 år inte var 19 längre så lever jag fullt och fast vid "Jag tar det som det kommer, och jag vet att jag kommer vara nöjd med det som sker."

om två veckor (ganska prick) är det "ralllarsvängen" så tänkte redan nu planera och ha grillmiddag + fest här hemma och så utgång på öltältet sen på kvällen, så jag hoppas ni bokar upp er på det=)

/Emma- en dag närmare pensionen!

Kommentarer
Postat av: sara

jag är på! tänkte vara i älvsbyn hela helgen så :)

2011-07-12 @ 21:51:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0