en snabb uppdatering=)

Ja helgen är över.. låååånghelgen som varade från fre 06.00 till måndag 14.15.. än är de drygt 2 timmar tills jag börjar om så=)
Ska hinna köpa lite sprayfärg, hämta ut ett paket från ellos och låna några böcker före så de e nog snart bara he sig nedåt=)

Lördag bjöd på suuuupergod thai mat på thai thai. Kycklingsoppa till förrätt och wokade nudlar med kyckling o thailändska grönsaker till varmrätt=)
Filmen (Bad Teacher) var bra, men hade liite högre förväntingar.. kanske inte på själva filmen men skådespelarinsatserna.. Justin Timberlake tyckte jag var rent kass faktiskt! Men alla gånger sevärd och mycket rolig, Cameron Diaz gillar jag verkligen!

Söndag bjöd på middag hos mamma, lite pyssel och städning här hemma samt en IKEA lista, ja herregud.. ska bli skoj o åka dit=)

Nej nu ska jag hoppa o dojjorna och göra mina ärenden, sen väntar en lunch hos mamma!

/Emma

P.S förvänta er ingen uppdatering under veckan som kommer, tror ej jag kommer ha allt för mycket tid till det!

Kommentarer
Postat av: Sara

haha ja. jag gifter mig gärna imorrn typ :P men jag har ju inte fått något frieri än så ;) jag förväntar mig inte det inom fem år om jag säger så ;) i helgen sa han att "malin fick ju vänta i tolv år så du kan vänta dig minst 10" :P

2011-07-06 @ 17:26:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0