några före-några efter..

ja men jag lovar ju en massa jag aldrig håller=) Så här kommer några bilder på vardagrummet, nu efter men såklart före (jag har som själv nästan hunnit glömma hur de såg ut=)







EFTER






Ser ni nu är det ett "draperi" där uppe oxå=)



Nu ser ni ju att de e lite verkstad ännu, inga gardiner (dom e besällda och även skickade så jag hoppas de anländer på måndag=)
Räcket i trappen e inte heller uppsatt ännu, men annars så!
Min sittgunga kom förövrigt igår så den åkte genast upp (Simon var här så han fick de fina uppdraget o skruva och leka snickare!!=)

Annars då.. Jobbet har börjat, varit en bra vecka, nu är det endast 6 veckor kvar!=)
Superväder har det varit (över 30 grader) både tis, ons och tors så jag trotsade nattveckan och steg upp 10.30 på torsdagen (3 timmars sömn) och så drog jag och malin (Nicklas och Simon var en stund med oss) till Påle och badade opch solade heeeela dagen lång! UNDERBART!! Fick man lite färg och en härligt slapp dag på stranden! Även onsdagen badade vi men då sov jag som normlt till 14.00 så det blev två dopp och lite solande bara på eftermiddagen=)
Igår hade vi myskväll här hemma, riktig mysfaktor där vi bakade scones och äppelkaka och så åt vi det + drack te och såg en mycket bra komedi JUST GO WITH IT med bla Jennifer Aniston och Adam Sandler! Jättebra, en typisk EMMA FILM=)



Ikväll blir det bio, bad teacher med Cameron Diaz och Justin Timberlake bla.. ska bli spännande och se om den e bra, har sett trailern och den ser lovande ut=)


Nej nu ska jag hoppa i duschen och sen drar vi in till Luleå för lite gomiddag före filmen!
Ha en trevlig lördagskväll!

/Emma


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad fint det blev!! :D så mysigt med en sittgunga!!

2011-07-03 @ 19:54:29
Postat av: Karin

Gu vad fint ni gör! :) ÅH Bad Teacher var jätterolig! :D

2011-07-03 @ 20:33:11
URL: http://tjofftjoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0