7/6

Idag är det ingen vanlig dag. för idag är det faktiskt min och nicklas 4 års dag! tro mig, som vanligt kom jag inte ihåg detta utan det var min kära sambo som sa det igår;)
Firade detta med att gå ut och äta, jag tog oxfile och nicklas en plankstek! Mmm=)
Insåg oxå att 4 år är 1/6 av mitt liv=) Ändå rätt mycket med tanke på att jag inte är så gammal!
Nu går vi in mot ett 5 år tillsammans, fortfarande är vi inte förlovade, och jag är ledsen men det är inte nått som planeras att göras inom närmsta månaderna heller=) men.. man ska väl aldrig säga aldrig, och med det sagt så var ämnet slutdiskuterat!

Idag har dte vart strålande sol här hemma.. i skuggan närmare 30 (!!!) grader=) nu är kl snart midnatt och det är fortfarande 19 grader ute! UNDERBART!
Imorn och på fredag lovas det oxå underbart väder med runt 25-30 grader! Kan de bli bättre??=)

/Emma

Kommentarer
Postat av: Karin

4 år! Grattis, eller vad man nu säger :D Känns på ett sätt som att ni har varit tillsammans längre, jag menar jag och Stewen har ju varit ihop i 3.. hehe och ingen förlovning här heller inte! :D Lite avis på ert finväder, här har det regnat idag :P inte konstigt att Irland är en grön ö. Längtar efter er därhemma och svensk sommar nu :D

2011-06-09 @ 20:26:02
URL: http://tjofftjoff.blogg.se/
Postat av: Erika

Stort grattis till er! :) 4 år, shit vad fort tiden går! Jag håller med Karin, det känns liksom som att ni varit tillsammans ännu längre. :)

2011-06-12 @ 20:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0