jobbet kallar!

Ngt kul ska de ändå bli, men de har vart underbart med lite semester=)

Har annars beställt denna goding till vardagsrummet, en sk hängstol från brasilien=) Superhärliga, har själv legat i en och eftersom de finns så gott om utrymme så tänkte jag att de e lika bra och inhandla en sådan nu när vi ändå e på G=)

(Dock utan de fula kuddarna=)


Ett par härliga rosa gardiner är oxå beställda med mycket ljusinsläpp i vardagsrummet, så jag hoppas dom e snygga oxå=) Även en härligt sommrig kappa i lilla innerköket=)

nej nu ska jag börja göra mig färdig för nattjobb, lär bli en snabb natt då man inte träffat de allra flesta på drygt 10 månader!!!=) De finns en hel del och ta igen=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0