Lov!

Ja men nu har jag ju verkligen lov! Slutgiltigt och allt. tog de redan i helgen, och har redan fått tillbaka ett av 4 arbeten, på de stod det VG=) Så nu e jag spänd på nästa 3 oxå=)

Ja i fredags firade jag o några från klassen att vi gått färdigt denna termin och även halva (!!) utbildningen! Känns som igår jag började, snart e man klar!
Vi åt iaf middag, hade de supertrevligt och avslutade hemma hos Lina! Var tyvärr tvungen att åka hem vid 23 tiden då min häst skulle på seminstation tidigt lördagmorgon!

Japp lördag blev det inseminering, efter mycket tjorv med hingst valde jag Aerline H då han står i sverige. Är ändå A-premierad, och rätt fin. Ger ganska bra på de mesta oxå, så jag hoppas de blir bra!




Lördagkväll drog vi en tjejkväll i soffan och såg två helt fantastiska filmer!!
The Last song


Charlie St Cloud


Två mycket vackra filmer, som man måste få gråta lite till!=)


Söndagen drog vi ytterligare en filmkväll=) De e bara såå skönt och inte göra så mycket!
Såg en komedi (som jag tyvärr glömt namnet på) och en thriller Die.. båda filmer var väl helt okej, men inte så mycket mer..=)


Måndag njöt jag av att vara ledig med att inget göra. Hade panik efter 4 timmar o började hitta på en massa konstiga saker..=) ja eller konstigt o konstigt men satt bla och fixade nå pappersarbete till nicklas jobb (såå tråkigt så de finns inte..) satt med det i 4 timmar! Sen städade jag tvättade allt som gick o hitta o tvätta, ni vet jag hittar på saker som egentligen inte finns o göra för att jag bara måååååste!

Tisdag dvs igår var jag på leos lekland med syrran, Elias och Isak. Ja den minsta han låg o sov i vagnen typ hela dagen, jag och elias vi åkte omkring en massa=) Åkte ju faktiskt ALLT, han e inte lite tuff den lilla krabaten! Och inte hängde jag med när han sprag iväg uppför alla ställen heller, herregud. de e inte gjort för vuxna:) Kul var det då verkligen=)
Såg även igårkväll Titanic! Fick såhär titanic fnatt som jag får ibland och bara MÅSTE se den! Jag tycker verkligen det är en av det abslout vackraste filmer som någonsin spelats in. Den är såå fin, sorlig och välgjord! (Fick ju faktiskt en oscar för bästa film så=) Dock sitter du ju med en klump i halsen hela sista timmen, verkligheten går upp för en varje gång att detta faktiskt hände på riktigt...
usch.. fattat att det är 99 år sedan.. 99 år!!!!




Idag är det onsdag, Karin fyller år så GRATTIS till dig! Hoppas ni har det bra på Irland! Nu e det ju faktiskt inte allt för länge innan ni kommer hem igen=) dryga månaden!!!!

Annars vet jag inte vad denna dag ska bjuda på, kanske lite städning (ska börja flytta ut saker från ena rummet som ska tapetseras och fixas.. även lite ridning på vatine om nu vädret tillåter! E så less på detta regnande!!!!

/Emma

Kommentarer
Postat av: Stina B

Komedin hette "The Dilemma". :D Kram / Stina

2011-06-01 @ 15:40:25
Postat av: Karin

Tack så mycket för alla grattis :D ja visst bor vi fint, rena rama slottet jämfört med förra lägenheten.. (du kan ju fråga sara) :P Ja jag läste om den på din blogg och så var vi tvungen att se den :) mycket bättre än jag förväntade mig!!

Och Titanic, jag är likadan haha!! Den är ju så braaa. Snart syns vi, aj miss jo!!

2011-06-01 @ 18:44:50
URL: http://tjofftjoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0