Måla, måla, måla!

Ja måla är nog de ända jag sysslar med känns de som! Vi har bestämt oss för att måla lite! hahah, kort sagt så håller taket + fönster och lister i v-rummet att få en vit färg istälelt för trä! Blir mycket snyggt och fräscht! Älskar vitt, HELT vitt ska de vara i taken, inget annat! Så nu jävlarns! Känns som skönt och renovera ett hus i lagom takt. Inte allt på en gång!!
Har faktiskt hunnit dra taket 3 varv nu.. tror ev de ska räcka.. ska checka läget när allt torkat! fönster däremot behövs nog 4 varv.. de var ju lackat i en mörkare "brun" färg;)
Sen har vi ju även gulrummet eller ska kanske kalla de FULrummet istället;) Har rivit tapeter på en vägg, haha de går lite lätt långsamt men å andra sidan är det ju ett rum som aldrig syns så vi fixar färdigt v-rummet först!

Igår var jag in en snabbsväng till Luleå, shopapde en supergoood hudlotion på LUSH och även massageolja på samma ställe! Ett par skor följde oxå med hem från skopunkten (finns de nå bättre än dessa billiga skoaffärer=) Jag blir ju ändå less skor efter ett par gånger så;)

Stina fyllde år igår, (Välkommen till 24-klubben) och ett stort GRATTIS!!

Nej nu ska jag måla ett varv, sen ska jag ned o köpa lite saker på gårdings och i eftermiddag ska jag iväg med Rebecca o rida ut i skogen=)
Ikväll e jag bortbjuden till Stina så dagen e med andra ord rätt fullspäckad=)

//Emma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0