Målandet fortsätter!

Ja här målas de bara hela tiden känns de som! Nu är taket i vardagrummet färdigt, även listern i taket och alla fönster!! Nästan färdig med "staketet" uppe, och har slipat hela trappen och grundat drygt halva nu! Blir nog färdigt på onsdag skulle jag tro! Senast torsdag iaf!
Har haft tur och fått hjälp av både Malin och Simon=)
Ja och så e ju Sara hemma igen, så hon har jag hunnit träffa både lör och sön=)
Ja eftersom de hänt nått och JAG faktiskt tagit nått kort med mobilen kan lite bilder visas redan nu juh=)



Ni får ursäkta, men insåg jag ej hade två likadana bilder.. de kanske kommer sen=) Men vill få klart lite mer först!
E ju som sagt en del kvar! Ska o köpa nya gardiner, ny krukor till blommorna, en "hänggunga", en ny soffa, nytt soffbord, ny TV (haha, ja vi gör som om hela vardagrummet=)
Ja och inte glömma NYTT GOLV!



I fredags fyllde stina år, blev där ända till 02.00 oxxh då skulle jag upp kl 07, men de fick ju gå de med=) Kvällen kan summeras som: Grymt gott fika, en bra film  och mycket surr med trevligt sällskap=)

Förövrigt är mina katter sååå bra kompisar nu! De e hur goa som helst=)
 

//Emma

Kommentarer
Postat av: Erika

Wow vad fint det blir!! :)

2011-06-21 @ 11:06:27
Postat av: Karin

Gu vad fint ni gör och vilka himla sööötisaar!!! :D

2011-06-21 @ 11:17:49
URL: http://tjofftjoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0