Trött i ögat..

Klockan är nu.. 02.20.. här sitter jag vaken och e trött som fan! Andleningen är att jag måste ta och vända dynget till natt så jag orkar ut och jobba natt nu idag söndag!! Mina 4 veckors härliga semester är över!
Nu väntar 7 veckors jobb och sen 2 veckors semester och efter det är det återigen dags för skolan!!
Oj oj vad tiden går säger jag bara... 4 veckor sprang ju iväg hur fort som helst!
Ska iaf bli skönt och börja med nattvecka.. och inte förmiddag, för DET är tungt när man e van och släcka vid 01;)

Sitter nu och tittar på utlandsresor (grekland) och laddar in musik i min iphone! Förhoppningsvis hittar vi en trevlig resa till typ älskade Grekland i augusti eller så!=)
E grymt sugen på de flesta öar som finns och välja på från apollo! Herregud, Grekland e ju som en hel värld=) jaja vi ser ju men jag hoppas på en utlandsvistelse innan skolan börjar!

Förra året i augusti i underbara Zakynthos! Hit kommer jag absolut återkomma, framförallt om man har barn och vill ha en bra, lugn och fin strand utan vågor och dålig botten=)

Har faktiskt (hör och häpna) kikat lite på egypten, men jag e ju inget fantast av det landet.. skulle vara för pyramiderna isåfall=)

Målandet.. haha de går faktiskt bra! E så "gott som klar".. ja jag vet, de där med torsdag sprack rätt ordentligt av en och annan anledning! (jag lovar fixa bilder till i veckan här..=)

Onsdag var en fyrkanten runt i dubbel bemärkelse.. började med att åka med syrran på atg och sen shopapde jag o nicklas lite nödvändigheter!
Älvsbyn-Luleå-Boden-Älvsbyn (byta om) Älvsbyn-Luleå-Piteå-Älvsbyn! Åkte 07.30, hemma 20.00...=)
Jaja, köpte bla en uppblåsbar dubbelsäng till källaren i sommar om de e varmt någon dag! Blev lite andra nödvändigheter till huset oxå=)


I torsdags så åkte jag först och hämtade min häst på seminstationen! peppar peppar hoppas hon e dräktig nu! sen åkte jag och badade i piteå på äventyrsbadet med syrran, simon och de två knattarna! MYCKET SKOJ!! och elias var gode tuff!!=)
Kom hem kl 16.30, då var de middag hos mamma och pappa och sen kom de folk hit på kvällen.. ja ni hör ju själva=)

Fredag.. midsommarafton (behöver jag säga mer=)
BRA midsommar med middag på norrabyn och sen med båt upp till Lulles stuga i småbruken! Kom hem tidigt ändå.. vid 01.30! Lagom tycker jag! Hade en mycket trevlig kväll iaf!

Idag lördag har Älskade Elias blivit 2 år gammal!! herregud vad tiden går=) Hälsade på det lilla födelsedagsbarnet såklart!

Snyggbarnet för 2 veckors sen i deras lilla pool på gården=)

Sen har vi faktiskt (med hjälpa av Nicklas syster Julia) Både målat färdigt nästan hela trappen, och skrapat inprincip hela gul/ful rummet=)
Så i veckan målas de nog där.. och fixar golv och så! tjihhoo, måste välja en fondtapet oxå!!! och så måste vi planera in en IKEA tripp!!
De e mycket nu.. jag har inte tid och jobba=)

Nä nu ska jag se lite TV.. om en timme e kl 03.45.. då borde de väl vara okej att sova=)

//Emma


Kommentarer
Postat av: Maria J, Apollo Resor

Hej Emma!



Ja Grekland är alltid Grekland. Själv återkommer jag gärna dit år efter år. För den gästvänliga befolkningens, den delikata matens och den vackra naturens skull. Hoppas ni kommer iväg på en resa i sommar!



Hälsningar Maria J, Apollo Resor

2011-06-27 @ 12:00:01
Postat av: Lotta Persson

Hej hej vad kul dina inlägg verkar vara! lär verkligen att läsa dina inlägg igen. =P Ha en rolig dag =P

2011-06-30 @ 01:56:26
URL: http://jade.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0