Vad fan, de e ju röd dag idag!!

God morgon!
Steg upp i mycket måttlig tid idag och hade bestämt mig för att städa, måla och fixa här hemma (inne alltså) jo tjena.. när kl så äntligen slog 10 så jag kunde dra ned på byn inser jag att alla affärer e stängda! jaha, de var den färgen då..
Ja jag har nämligen bestämt mig för o måla taken i köket (innerköket så att säga) och "lilla" vardagrumstaket.. inte själva lofttaket... jaha.. så nu då! Sitter jag här, och vette faan vad jag skulle ha gjort. tänkte nog börja riva tapeter i "gula rummet". Lovar o fixa före och efter bilder, för i det rummet kan de verkligen inte bli annat än bättre! Fy faaan hur de ser ut där på ren svenska.. både golv, och väggar + allt bråte! herregud! Jaja, nu ska de fixas iaf!=)

Igår tittade ju solen fram så då kastade jag fram grillen, och så åt vi entrecote med grönpepparsås, potatissallad och en grekisk sallad till! Mmm, lite sommar.. MEN de var igår de.. nu regnar de, IGEN!

Nej nu ska jag väcka Nicklas, han ska iväg o jobba natt så han har fått sova lite längre=)


Slänger in en liten bild på vår sööööta katt som anländer nästa vecka!
Hon heter Snowdollz Funtastic Felicia=)


Och CBGB som liten kom oxå med=)


Allvarligt, hur söööta är dom inte=)
Måste ha lyckats köpa århundradets sötaste katter!=)



Kommentarer
Postat av: Karin

Sååå SÖÖÖTA!!!!!

2011-06-02 @ 20:00:09
URL: http://tjofftjoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0