en mor och döttrar dag!

Japp, idag har jag vart med syrran o mamma nästan hela dagen. åt lunch med dom (jag tog en pizza, var ett tag sen o shiiit vad de satt gott=) sen blev det och se skid-vm och skidskytte-vm, ett silver för tjejerna i stafetten! GRYMT KÖRT av alla 4! Imorn är det herrarnas tur.. försvara sitt guld från OS! Kör ju med exakt samma lag så det ser jag framemot=)

Sen blev det middag hos mamma och efter de for jag till syster och spelade wii och såg luleå vinna i säkert en av årets tråkigaste matcher.. inga mål.. men vi vann på straffar (ja de blev ju mål där då..=) Nu e vi klara för 4:e platsen! E grymt glad jag ej for ned o såg.. känns som vi går lite o spar till slutspelet 8eller jag hoppas de för de ser inte riktigt så bra ut;)

Nej nu e jag hos mamma (o pappa e oxå hemma) inväntar att nicklas ska sluta jobba o komma o hämta mig=)

Tycker förövrigt min syrra kan ta o åka in på BB snart! Herregud.. tiden går ut om 2 dagar;)

/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0