Jag var FÖRST!!!

Japp, ngt stolt kan jag berätta att jag var först att få träffa Isak av alla (utom hans mamma o pappa då) följde nämligen med till BB idag när syrran skulle hämtas hem. då det går vinterkräksjukan får inte syskon följa med upp så Tommy hämtade upp mig på LTU (var inne o pluggade) så följde jag med till sunderbyn för o ha Elias under tiden dom skrevs ut! Jag vet inte vars jag ska ta vägen.. han e såååå söööt!
HELT ÄRLIGT.. jag trodde inte jag skulle känna såhär men jag blev faktiskt sugen på o själv få en liten en! Lilla mammahjärtat slog lite extra, och ikväll ville jag helst bara sitta o titta på honom istället för matchen! ;)
NU KAN VI GENAST SLUTA SPEKULERA för jag har ändå inga planer på o skaffa några barn än.. jag kan ju vara med mina systersöner hur mkt jag vill=) Det är tur man har syster nära och att man har en sån bra kontakt med henne.. jag kommer ju o hälsa på henne typ varje dag framöver, hahaha! hon lär ju skjuta mig tillslut;)

Här ligger en liiiiten kille och sover på BB! Allvarligt.. han e ungefär lika stor som ett mjölpaket tror jag;)


/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0