Kampen om norrland del 2!

Kampen om norrland? Allvarligt, norrland e typ till gävle långt! Hm.. kampen om Norr passar bättre på nått sätt=)
Semi 2.. var på plats på Coop, slutsålt och mycket rödklätt förutom alla svarta SAIKare ;)
Matchen.. bättre har jag sett.. luleå var inte riktigt på tårna, MEN vi VANN! Ja vi vann och har 2-0 i matcher mot SAIK nu!
Stod på ståläktaren och när målet i förlägningen kom exploderade arenan, jag flög till golvet o sen låg det en hel drös med luleåsupportrar i en hög o sprattlade! DET BJUDER JAG PÅ!

Har precis lämnat in mitt slutarbete till denna kurs! Ska ta o beställa böcker till nästa oxå, men de gör jag under nästa vecka då de e "lov" nu i 2 veckor!

Tråkigt med denna kyla som kom tillbaka, inte för att de e så kallt snarare för att de e isgator överallt! Suck.. fick dra upp Q till ridhuset igår.. gick dock bra FÖRUTOM att hon var pigg så in i bomben! Försökte sig på o galoppera ungefär 20 ggr, dock gjorde hon inte så mycket mer, de var mer en PIGG häst! Kändes då otroligt fräsch och mycket mycket bättre i steget nu! Idag ska vi bara ut och skritta och imorn drar vi upp till ridhuset igen (om inte vädret tvärt ändrar sig o blir super mega varmt)

SNART får vi börja galoppa lite igen!!!=)

Ikväll blir det mysfredag med Stina, Malin, Simon och Linnea! Ska nog strax blrja förbereda det, städa och så ska vi äta middag tsm!
På återseende!

/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0