Onsdag idag!

Ja idag har jag gjort rätt lite om jag får säga de själv, drog upp Q till ridhuset precis som igår. Hon har faktiskt varit "fin" för att ha stått så länge. grymt mjuk och så.. de som känns är att dee lite jobbigt med takten (springer gärna iväg lite under en) och så orkar hon inte riktigt balansera upp sig fullt i hörnpasseringar.. hör ju liksom ihop med de här med takt och vila lite på stegen som jag o lena jobbade så mkt på! Dock känns hon fräsch, och de är det allra viktigaste!
Imorn blir det ännu en dag i ridhuset men sen ska hon få vila fre och ev lör. ska ju bli bra väder så kanske man kan rida ut, och sen e de nog ej så långt bort innan paddocken e framtinad=)

Igår hämtade vi hem Electra (syrrans ena häst) från Böle! Så kul med en till i stallet, o så har man saknat henne lite=) Får man ju se syster lite mer oxå! Perfekt kan min o hennes häst gå ihop sen när min ska ut i stor hage!=)

Har annars städat och skurat hela huset, sett 2 disneyfilmer i form av djungelboken och peter pan (otecknad version) och tagit de rätt lungt!
Har även beställt nästa kursböcker, inte roligt.. kalaset gick på 1900:- :( jaja, bara le och betala!
Fick ju förövrigt tillbaka pengar på skatten, roligt med lite extra slantar, dom kan komma väl till pass när jag varken har hunnit få sommarjobbspengar eller får studiebidrag i juni/juli typ! de e de som e dåligt.. jag får en bra lön som sommarjobbare i augusti och september och en massa bidrag.. haha tror jag hade runt 27000:- förra året en av månaderna.. liiite fel, bättre o få mindre portioner!

Nu ska jag ta en kopp the och sen ska jag nog sova (eller tja.. läsa en timme först=)

/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0