Slaget om Norr del 3..

Tråkigt när en match av görs pga av dåliga domare.. Jag brukar inte vilja skylla på domarna men allvarligt LULEÅ har under hela säsongen varit det snällaste laget i elitserien (genom alla tider!!) Säger inte de nått? helt plötlsigt blev vi det "fulaste" som åker ut gång på gång..
Läste just expressen ang utvisningen som inte blev en utvisning på styrman stackarn.. en LHC supporter hade skrivit följande:

"Luleå 17 utvisningar, SAIK 6 utvisningar. Dessa siffror säger inte allt men nog är det märkligt att SAIK som mot LHC drog på sig mängder med 'skitutvisningar', särskilt herrarna Lindström och Jimmie 'Hästen-Jävel' Eriksson, plötsligt verkar ha blivit snällare än någonsin.

Eller är det DIF:s skitsnack om 'filmningar' i Luleå samt medias favoriserande av SAIK som ligger bakom dessa minst sagt underliga siffror. Domare är ju också människor och blir de sondmatade med skitsnack om Luleå från morgon till kväll vilket nu sker så är det klart de påverkas.

Att en Västerbotten-repporter, d v s Luleåhatare, dessutom sprider lösa rykten som sanningar är rent utsagt pinsamt.

Är LHC-supporter så jag borde väl inte bry mig men nu kommer jag hålla tummarna för att Luleå ger hockeysverige fingret och slår ut SAIK och sen knäcker Maffia BK i finalen."

Tycka vad ni vill såklart, men att domarna inte är på Luleås sida känns rätt självklart!!

Ikväll har de vart trevligt här hemma med främmande;) Före de hockey och middag. Imorn mera bortbjudningar i form av lunch och sen hockey igen=)
De e som bara hockey just nu i min lilla hjärna.. ja och så får de förbli förhoppningvis nån vecka till. sen e ju säsongen över o hockeysnacket döör liksom ut fram tills augusti nån gång!

Ja just de.. jag var med min häst till ridhuset o red idag, gick mycket bra men då hon e så pigg e de lite svårt att få henne att skritta fram så jag brukar leda henne första 10 min.. inget mer med det, förutom att Q helt plötsligt blev rädd och hoppade åt sidan, landade på min HÖGRA fot och jag dog! hade de vart vänstra foten så hade de vart lugnt, men eftersom jag har ont i högerfoten 24 timmar om dygnet, och klarar knappat av att någon ens berör den.. tro mig att de svartnade för ögonen!
Suck.. kan säga att jag lär vara halt imorn efter en natt helt stilla med detta.. min högra sida e ju som sagt inte så vidare bra!!

Här e min otroligt vackra fot.. som ständigt är svullen och för dagen även en aning blå/lila!


Glöm nu inte ställa fram klockan tills imorn/idag!!

//Emma

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Far in och kolla upp foten, ifall något har gått sönder :)



mvh

rebecca

2011-03-27 @ 10:59:18
URL: http://hamtori.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0