2 av 4..

ja nu e 2 av 4 arbeten inlämnade.. ser lovet komma närmare o närmare!

Mamma, pappa, syrran o hennes kids har varit här ikväll o grattat mig då mamma åker på behandling imorn till Umeå! Det var trevligt om än jag absolut inte känner att jag behöver fylla år mer.. hur kul är de på en skala mellan 1-10 o blir äldre??=) Imorn kommer lite kompisar hit o även torsdag blir de kalasande! Jaja, bara le på smilbanden o gilla läget åt att åren faktiskt går, de finns ju mkt positivt med det oxå såklart! Men jag är gärna under 25 år i sisådär 10 år till!

Nej nu blir de strax sängen, e lite trött efter en skoldag + att jag var så duktig o gick in till stan från universitetet sen=)

/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0