9 stygn senare!

Helgen har varit bra! Har jobbat både lördag o söndag vilket var fantastiskt kul!! =)
såg även film fre o lördag med de vanliga inblandade=) Blev 3 bra filmr faktiskt!

I fredags var jag på vårdcentralen och tog bort ett födelsemärke på ryggen! De blev 9 (!!) stygn! Herregud, låter som om de var flera cm stort, men nej de var ganska litet faktiskt=) Nu e de gjort o de kommer inte bli ett snyggt ärr de sa dom på en gång.. men allvarligt.. min jävla tusenfoting på ryggen som är över 2 dm lång e betydligt fulare, jag lovar=) Så jag e inte så brydd!=) bättre ta bort ett födelsemärke som jag personligen tycker e liiiite stort (har ju alltid sett ut så) men när man läser o lär sig mer o mer så blir man väl mer försiktig oxå!

Imorse var lilla Q på UL!!! var en liten bit bort ännu, så ska tillbaka på torsdag igen! Sååå spännande!=)
efdter en helg och ett par dagar med få timmars sömn tog jag och slumrade lite på soffan under ljud från regnet.. vaknade upp 6 (!!!) timmar senare, sov från 13-19! Herregud.. jaja, de behövdes nog! Lär ju dock knappast sova mkt inatt men, men.. Ganska konstigt hur jag utan problem kan vara vaken hur mycket som helst och knappt sova nån timme på 3-4 nätter, jag e ändå lika "normal", men när jag väl tillåter mig o sova, då sover jag=)

Nej nu ska jag dricka te, se ett avsnitt av Bevvan och sen blir de sängen! Skola heeela dagen imorn!!

/Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0