det senaste häståret..

.. det är inte mitt år! De är bara så.. först pelle, sen hinner jag ha Q 6 månader innan hon kraschar av ingen-som-vet... nu när jag väl stått med hästjäveln (ursäkta men är pissjävla förbannad just nu) i nästan 1 år och bestämt mig för o betäcka. hittat en bra hingst, nej då finns den ej tillgänglig "hit upp".. eller risken är att tiden blir för lång mellan holland och norrbotten.. och på helgerna går de tydligen inte alls.. KUL, när hopn ska insemineras imorn!! Så nu står jag här o har fått välja en helt annan hingst, som jag egentligen inte är så intresserad av!
Känns just nu som att de bara är rent åt helvete med allt i hästvärlden!
Nu går jag o sover igen, eller nått i den stilen!

Kommentarer
Postat av: Erika

Jag kan inte så mycket om hästvärlden, men det låter inte alls kul att det varit så mycket tjorv... :/ hoppas att det vänder och blir bättre. :)

2011-05-31 @ 21:17:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0